Scoor met je offerte

Bij je offertes zijn wervende woorden minstens zo belangrijk. “Wat kost dat?” Hoor je het de prospect al zeggen? Je maakt een offerte en doet vervolgens een schietgebedje voor een gunstig oordeel. Het kan anders! Verhoog je scoringskans met de SOS.

Scoor met je offerte

Bij je offertes zijn wervende woorden minstens zo belangrijk. “Wat kost dat?” Hoor je het de prospect al zeggen? Je maakt een offerte en doet vervolgens een schietgebedje voor een gunstig oordeel. Het kan anders! Verhoog je scoringskans met de SOS.

 

Offerte maken? Verhoog je scoringskans

Vergroot de kans op succes; niet door de offerte te zien als een administratieve handeling, maar als een waardevol communicatiemoment. En vooral als een slim marketingmiddel. Maar de centrale vraag is: hoe maak je een scorende offerte? Door te stunten met woorden in plaats van met prijzen.

Voer een goed gesprek

Een scorende offerte is net als een goed acquisitiegesprek. De offerte zorgt voor een perfecte eerste indruk. Met in elk geval begrijpelijke taal, een heldere structuur en hier en daar de nodige beleving om het enthousiasme aan te wakkeren. Bovendien geef je in de offerte aan waarom die klant nu juist bij jou moet zijn.

Slimme SOS

Met de SOS, de Snelle Offerte Scan, beoordeelt Ruud Slagmolen je recente offerte op diverse cruciale dimensies. Je ontvangt een helder en overzichtelijk rapport met waardevolle tips ter verbetering. Wil je van een prospect een klant maken? Laat je offerte dan eerst scannen. En dat voor slechts € 299,-.

Maak van de prospect een klant.
Laat je offerte eerst scannen!

In slaap vallen of wakker schudden?

Naar aanleiding van uw geëerde schrijven d.d. 12 mei…” Gaap, gaap. Met slaapverwekkende offertes krijg je klanten niet op het puntje van hun bureaustoel. Het kan anders: (1) luister, (2) schrijf zoals je spreekt en (3) bied keuzes!

Bekijk alle tips voor je scorende offerte!